2obraza

Radosti in tegobe,ki nas spremljajo v življenju

NAJVEČJA LAŽ NA SVETU-STATISTIKA

Komentiraj

Objavil/a kamper 14.01.2008 ob 20:59 pod Aktualno, miks, Življenje

urad.jpg

S tem,ko država manipulira s statističnimi podatki in državljane prepričuje kako le ti dobro živijo,pokaže državni aparat vso svojo arogantno,sluzavo pokvarjenost kar je premore.

28.12.2007 Indeksi cen življenjskih potrebščin, Slovenija, december 2007
  Inflacija v decembru 0,4-odstotna, letna rast cen 5,6-odstotna.
Slabih šest procentov višje cene državljani še opazili nebi na letni ravni.Pa je res tako? Se še spomnite koliko ste dali za liter mleka,kilo kruha,kapučin,liter bencina,zavojček cigaret,vrtec…na začetku leta 2007? Če so se te osnovne potrebščine podražile za 30,50,80 in celo 100% in več,se sprašujem kaj se je tako zelo drastično pocenilo,da v povprečju znese 5,6 odstotno povečanje cen v lanskem letu.

 
65 odgovorov na “NAJVEČJA LAŽ NA SVETU-STATISTIKA”
  1. giovanni v - 14.01.2008 ob 21:16

    A ti veš kako se računa inflacija? če bi malo bolš pogledau po strani surs-a bi videl vse podatke o ceni potrebščin, ki se uporabljajo za izračun inflacije za vsak mesec posebej…….najprej malo poglej po strani ki jo navajaš prej ko začneš blebetat o kakšni sluzavosti

  2. dare - 14.01.2008 ob 21:42

    Kamper, a si upošteval, da se dvometrski betonski rori, radirke in aluminijasti ročaji za metle niso nič podražili??? Je pa le treba biti dosleden pri teh izračunih!

  3. vlatka - 14.01.2008 ob 22:11
    vlatka

    kamper,

    a veš tole: je laž, večja laž in statistika :D :D

  4. kamper - 14.01.2008 ob 22:26
    kamper

    giovanni v.:

    pa pojdiva po vrsti.Če bi si vzel čas in prebral še kaj drugega kot naslov bi opazil,da nikjer ne omenjam inflacije.Govorim o 5,6 odstotni letni rasti življenskih potrebščin v lanskem letu.Preberi dobro kaj sem napisal,da ne boš potem spet kaj kakal.Ne vem kako se izračuna inflacija in me tudi ne zanima,sicer pa imajo slovenski ekonomisti in politiki o višini inflacije različna mnenja,torej tudi oni ne znajo računati ali pa prirejajo podatke,kar bo bolj verjetno.Sem pa pogledal na stran,ki mi jo očitaš in ne samo njo,ker če nisi opazil lahko s tem linkom pregledaš vse aktivnost sursa,pa nisem našel nobenega uporabnega podatka,ki bi državljanu, potrošniku in davkoplačevalcu jasno pokazal kar že ve in to je,da se je vse vrtoglavo podražilo.

    in na koncu,če sem leto dni nazaj plačal hlebec kruha 1€ ,danes pa moram za enak hlebec plačati 2€ lahko mirne vesti govorim o sluzavosti našega državnega aparata,računanje inflacije pa z veseljem prepustim tebi.

  5. kamper - 14.01.2008 ob 22:31
    kamper

    Dare:

    rore in štile od metel naj si odgovorni nekam ftaknejo,si videl zdaj me hočejo prepričati,da ne znam šteti do dva :smile:

  6. kamper - 14.01.2008 ob 22:32
    kamper

    vlatka:

    ne vem,ta mi je nova :lol: pa še res je :smile:

  7. giovanni v - 14.01.2008 ob 22:51

    @kamper se ti opravičujem ker sem hitro napisal ampak mislil sem že ok:) Tu je stran, kjer imaš podatke o povprečnih drobnoprodajnih cenah in storitev izdelkov in storitev (http://www.stat.si/pxweb/Dialog/varval.asp?ma=0411001s&ti=Povpre%E8ne+drobnoprodajne+cene+izdelkov+in+storitev%2C+Slovenija%2C+mese%E8no&path=../Database/Ekonomsko/04cene/04110povpr_dpc/&lang=2 Tukaj je nekaj več kot tretjina izdelkov, ki jih uporabljajo za izražanje letne rasti cen, za kaj več pa se obrni na surs. Vem da je notri kar nekaj stvari, ki jih ne rabimo vsak dan (npr.pogrebne storitve) vendar so ti elementi za izračun najbrž evropski standard. In kvalitetno primerjavo z drugimi lahko dobimo le, če uporabljamo enake standarde. Prav zato si lahko vsak izračuna svojo inflacijo in vsak bo dobil drugačne rezultate, saj je vsakdo edinstven osebek in ne standard……..

    @vlatka Jaz sem pa slišal za laž, večja laž, največja laž, statistika :P

  8. giovanni v - 14.01.2008 ob 22:58

    @kamper Še enkrat pripisujem naslov, kjer se nahajajo povprečne cene izdelkov: http://www.stat.si/pxweb/Dialog/varval.asp?ma=0411001s&ti =Povpre%E8ne+drobnoprodajne+cene+izdelkov+in+storitev% 2C+Slovenija%2C+mese%E8no&path=../Database/Ekonomsko/ 04cene/04110povpr_dpc/&lang=2

  9. zdravje - 14.01.2008 ob 23:12

    Kamper,

    poglej, takole je tole: eni jejo zelje, drugi meso, povprečje je pa segedin! :-) :-) :-) vidiš, takole se pa računa povprečje.

    Pusti statistiko, škoda zdravja, ……….. ;-)

  10. kamper - 14.01.2008 ob 23:29
    kamper

    giovanni v:

    je že v redu,pri kruhu sem malo občutljiv.Sem šel pogledat na tvoj link pa je stran v okvari :lol: Povej raje kaj misliš o realnih podražitvah.Imaš toliko denarja,da jih ne opaziš?koliko si plačal lansko leto januarja za kapučin ?Pusti statistiko pa povej po pravici :smile:

  11. kamper - 14.01.2008 ob 23:32
    kamper

    zdravje:

    imaš prav :lol: greva na segedin :smile:

  12. GRiSON - 15.01.2008 ob 06:03
    GRiSON

    Tole s sttistiko je za lase povlečeno, urad mi lahko še tako naklada s kvazi podatki, če pa vse to občutim čisto drugače v svojem žepu. Niti me ne zanima, kako se to izračune, moj izračun je čisto enostaven. Če sem pred časom za jurja iz trgovine prinesel polno vrečko, danes za 4,2 € prinesem le na pol napolnjeno. 50 % manj robe, to je zame 50 % -na inflacija.

  13. kamper - 15.01.2008 ob 07:58
    kamper

    GRiSON:

    saj to ves čas trdim,država pa nas bombardira s prirejenimi statističnimi podatki kot da smo loleki in ne znamo šteti.:grrrrr: :lol:

  14. Mr. Mojo - 15.01.2008 ob 08:26
    Mr. Mojo

    @GRiSON: Sej zato te nategnejo, ker ne računaš prav. Če za enak znesek dobiš pol vrečke, je to 100-odstotna inflacija.

  15. Mr. Mojo - 15.01.2008 ob 08:36
    Mr. Mojo

    Tisti link bi pa moral delovati takole

    No, po njihovih izračunih so se hrana in brezalkoholne pijače podražile samo za slabih 13% glede na december 2006. Kruh za slabih 14%, neso za slabih 11, mleko in mlečni izdelki za 21, kava za manj kot 3, čiki za 8, itd itd. Zanimivo je primerjati decemberske cene s povprečjem leta 2005. Po njihovem se je hrana podražila za samo 20 %. Yeah, right.

  16. M&M - 15.01.2008 ob 09:20

    iz prve roke….je, statistika je največja laž :)

  17. nevenka - 15.01.2008 ob 09:39
    nevenka

    Podatki, s katerimi pa nas občasno “futrajo” so na meji debilnosti. Pojma nimam kje vzorčijo zanje. V Indijikoromandiji. V Sloveniji že ne.

  18. giovanni v - 15.01.2008 ob 10:16

    @kamper Stran ti ne dela ker moraš zbrisat presledke, ki sem jih naredil, saj celoten naslov ne gre v eno vrstico……in res je, realnost je popolnoma drugačna od statistike, želel sem ti le povedati, da surs uporablja točno določene izdelke in storitve po standardih in ne z namenom zavajanja ljudi. Nihče od njih namreč ne trdi, da je to realna rast za vsakega državljana. Če pa smem pripomniti - Živim blizu italijanske meje in ti lahko zatrdim, da so se tam cene v zadnjem času veliko bolj povzpele kot pri nas, pa vseeno ne vlada nobena panika kot jo pri nas želi nekdo ustvarjati. Mogoče so za to krive rahlo višje plače (čeprav takoj za mejo to ni tako zelo opazno in tudi statistika tam kaže napačne podatke), a prepričan sem, da to še zdaleč ni najpomembnejši razlog!

  19. kamper - 15.01.2008 ob 13:37
    kamper

    Mr. Mojo:

    stvar je v tem,da z nekaj postavkami lahko dobiš rezultate kakršne hočeš in kakršne si kdo želi predstaviti za navadne smrtnike pa ne pridejo v poštev.Nimam nič proti, dokler me nekdo ne želi prepričati,da sem senilen idiot,ki ne ve koliko je plačal za liter mleka pred enim letom in koliko mora plačati danes.Torej ne jezijo me toliko podražitve kot to,da nas ima država za bebce.

    Hvala za link in lep pozdrav :smile:

  20. kamper - 15.01.2008 ob 13:56
    kamper

    giovanni v :

    nikakor ne najdeva skupnega jezika :lol: jaz govorim o enem ti pa meni nazaj o drugem :smile: Jaz tudi živim ob Italijamski meji,tako kakšnih 35 let in imam kar nekaj znancev na oni strani meje in verjetno poznam razmere.Za rahlo višje plače te zna kdo prijeti za jezik,o standardu bi pa takole,ko bodo italijanke hodile pospravljati,likati in čistiti stranišča v slovenske domove ti bom dal kapo dol :smile:

  21. kamper - 15.01.2008 ob 14:01
    kamper

    M&M:

    za to potrditev ti namažem verigo na Dukatiju,ko prideš na obalo :lol:

  22. kamper - 15.01.2008 ob 14:05
    kamper

    nevenka:

    v Sloveniji nevenka :lol: pa ne da ne znajo računati,zelo dobro jim gre manipuliranje s podatki in rezultati :smile:

  23. M&M - 15.01.2008 ob 14:12

    ;)

  24. dondola - 15.01.2008 ob 15:17

    Dragi giovanni! takih kot si ti ne morem jemati resno, ker živijo v čisto drugem svetu. So pa dejstva, da se vlad az gospodarstveniki otepa uravnilovke z evropo. Primer si dal italijo, ja! Sam delam v italiji in lahki iz prve roke masikaj poznam. Dal bom samo en primer manipulacije naših politikov in delodajalcev. Delam v firmi v duinu kje prizvajamo določene dele za dizel motorje. materijalni stroški so v primerjavi z našo firmo v sloveniji isti z zelo minimalnim odstopanji, energija ja tam dražja ostali stroški, da ne naštevam so tam, tam. Edina razlika je v tem, da jaz v italiji dobim za redni delovni čas 1400 euro a pri nas dobi za isto delovno mesto 560 euro. To ti razlagam zato, ker ne razumem kako lahko v moji firmi podjetnik gre skozi a pri nas kričijo, da bodo morali zapreti fabrike in dati delavce na cesto, in še nekaj tam je finančna služba malo drugačna kot pri nas. Drugo, lahko govoriš, da je v Italiji za malenkostni procent dražje, tda živeti tam z 1400 euro ali pri nas z 560 euro je ne velika razlika ampak ogromna. zato gospodič stopi z oblakov na realna tla pa boš videl čisto drugo sliko in ne samo pri tem primeru, ker jih je še dosti boš imel kaj videti in slišati. lep pezdrav!

  25. Muki - 15.01.2008 ob 15:33
    Muki

    Ma ja statistika… Za človeka, ki z eno nogo stoji na ledu in z drugo na žerjavici bi statistik rekel, da je na idealni temperaturi.

  26. drmagnum - 15.01.2008 ob 15:46
    drmagnum

    Manipulacijski izračun kaže na izboljšanje cen. Samo inflacijska gibanja je treba preusmeriti v razprodaje.

  27. kamper - 15.01.2008 ob 16:44
    kamper

    Muki:

    in kaj bi rekel če bi ga to doletelo v praksi :lol:

  28. kamper - 15.01.2008 ob 16:55
    kamper

    drmagnum:

    :lol: a si tič,da ne delaš na sursu :lol:

  29. laughing granny - 15.01.2008 ob 17:44

    Dragi kamper in ostali - citam vase pripovedi o temu, kako hudo vam je, in se pri sebi smejem: pridite malo k nam pogledat, kako je, in kako nas lazejo in kradejo - ko se potem vrnete domov, boste zadovoljni. Sicer pa je res, da si narodi na “teh prostorih” nasplosno dovolijo od politike veliko vec, kot v “normalnih” krajih. Kot tukaj recejo, “narod ovdje ima veliku trpnost”! Osli in koze, je moja dijagnoza… jaz sem lokalno poskusala eno vrsto revolucionarnega delovanja, pa sem po 4 letih na koncu sklenila, da ni vredno truda, ne casa, ne zivcov. Narod enostavno ni zrel za spremembe. Zdaj vec ne gledam TV, ne citam casopisov, nocem vedeti nicesar - in sem mirna.

  30. Muki - 16.01.2008 ob 08:28
    Muki

    @Kamper: ja nevem. verjetno bi gonil svoje do nezavesti.

  31. Santos - 16.01.2008 ob 09:19

    Inflacijo pri nas en svojevrsten način rešujejo-zdaj npr. preganjajo Laško :) in to tisti, ki naj bi reševali inflacijo. Ni panike dokler ni inflacija 1% na dan :) :)

  32. čivka - 16.01.2008 ob 10:58
    čivka

    Oooo, tega pa nikoli nisem marala in nikoli ne bom; statistik! Je ša fina zadeva, če se želiš zamorit in če želiš verjeti “nečemu” od “nekoga”… :twisted:

  33. bamboo - 16.01.2008 ob 13:31
    bamboo

    no mi smo tole ze racunali, pa nam nikoli ni prislo tako, kot dejansko pise, ker so v to vzeti se faktorji oziroma dejavniki

  34. 1danica - 16.01.2008 ob 18:40
    1danica

    Da statistiko označiš za laž, mislim, to je kot da bi rekel, da je zima letni čas! :D

    Statistika je (sem mislila, da je to splošno znano :) ) velika laž, sestavljena iz samih majhnih resnic.

    Sicer ste pa pri računanju tako površni, da bogpomagaj! Mercedese ste šteli zraven in beemveje? Tisti tadražji menda sploh niso šli dosti gor!! Mislem…

  35. kamper - 16.01.2008 ob 20:44
    kamper

    laughing granny:

    čakaj da pridete v tako željeno Evropo :lol: boš potem povedala.Saj ni problem za višji srednji sloj in elito,težave imamo tisti nižje :smile:

  36. kamper - 16.01.2008 ob 20:45
    kamper

    Muki:

    samo en razred nižje naj pade pa bo spremenil mišljenje :smile:

  37. kamper - 16.01.2008 ob 20:47
    kamper

    čivka:

    imaš prav,izogibaj se te teme :smile:

  38. kamper - 16.01.2008 ob 20:48
    kamper

    bamboo:

    računaš lahko samo na cekine,bo točno :smile:

  39. kamper - 16.01.2008 ob 20:51
    kamper

    1danica:

    in pred novim letom so šle vse cene avtomobilov po nekaj tisoč evrov dol :smile:

  40. kamper - 16.01.2008 ob 20:53
    kamper

    Santos:

    to je hoja po kalni vodi :lol:

  41. GRiSON - 17.01.2008 ob 07:40
    GRiSON

    Inflacija, ki presega več kot 10 %, nič kaj dobro ne obeta za državo. Če tudi ne znam računati mi je prekleto jasno.

  42. vvooodnarka - 17.01.2008 ob 11:37
    vvooodnarka

    Kaj ni statistika pesek v oči, da bi prekrili resnico, ki je jasna in občutna za tiste, ki imajo samo prah v denarnici toliko bolj.

    Od ubadanja s cenami s statistiko pa še lahko fašeš rano na želodcu, v najslabšem primeru živčni zlom. Od statističnih sranj se ne, da živet. Sem preživetje že pred Novim letom obdelovala in mi je odpornost padla. Pesmi so še v predalu, ker jih nisem še s cenzuro obdelala. Zaznavam rahle tehnične težave zdajle, ko sem na tvoji strani.

    Ko samo stopiš v trgovino te to stane po tamalem 40 € pa v vozičku ni za en teden preživet 6 člansko družino.

  43. vvooodnarka - 17.01.2008 ob 11:43
    vvooodnarka

    Pogled v in skozi :

    KAPITAL (23.11.07)

    Človek, kapital kroji ti tvoj vsakdanj ! Šteje vsako vdihnjeno in izdihnjeno minuto ! Zato v srcu ne najdeš samega sebe. Z njim krpaš praznino v srcu ne najdeš poti do samega sebe. Čutiš v sebi marionetno lutko ? Očala srca, zamenjali so ti za leče kapitala. Kako ubežati ?! Čutiš, da pameti in srcu robotsko poveljuje kapital, ki z ovijalkami te ovije in sesa sok življenja. Iščeš odgovore, bežanje te še močneje potisne v kremplje kapitala. Nihče te ni vprašal, če dovoliš. Polastili so se izkoriščati življenjske sokove, za nenasiten apetit kapitala Si drzneš upreti ?

    Posamezniku ni usojeno preživeti, če ne sprejme leč kapitala. Sodba je zanj zapečatena – vegetiranje izumrle rastline. Človek, kam toneš z ovijalkami kapitala ?! V siromaštvo, bedo. Si prodal srce kapitalu ? S popkovine krvaviš. (avtor: vvooodnarka)

    • dondola - 17.01.2008 ob 15:23

      Tovarišice in tovariši, dosti blebetanja. Zdaj je čas dejstev. Zrušimo kapitalizem, dajmo tovarne delavcem. Revolucija naj živi. No, ne me jemati resno. Upam, da do tega ne bo prišlo, če pa bo bo zelo huda.

    • kamper - 17.01.2008 ob 17:01
      kamper

      GRiSON:

      hočeš povedati,da samo stopiš na vago in vidiš kakšna je inflacija :smile:

    • kamper - 17.01.2008 ob 17:16
      kamper

      wooodnarka:

      nisem želel spraviti ljudi v slabo voljo,ampak če vidim da se delajo norca iz nas ne morem biti tiho,v bistvu mi je lažje če se spucam :lol:

      jaz imam težave že tri dni z računalnikom,vse mi nekam počasi odpira :smile:

    • kamper - 17.01.2008 ob 17:20
      kamper

      wooodnarka:

      bom uredil besedilo,samo zdajle so prišli moji vnuki :smile:malo kasneje :smile:

    • kamper - 17.01.2008 ob 17:31
      kamper

      dondola:

      grof beži,grad gori….. :smile:

    • sandi - 17.01.2008 ob 23:03

      janez janša je zadnjič pred TV kamerami vehementno izjavil in seveda podprt s strokovnim mnenjem ministra bajuka, da moramo slediti rasti cen surovin in bla bla v Evropi, nihče pa noče omeniti zasledovanje evropskih plač za naše dravljane, …….jebenti

    • vlatka - 17.01.2008 ob 23:26
      vlatka

      kmaper,

      jaz sem delala za statistiko enih pet let.

      In kar ti “stranka” pove, to zapišeš.

      In če ti reče, da ima samo 200 metrov vrta, tako napišeš, čeprav vidiš, da tega vrta ni ne konca ne kraja.

      Štekaš?

    • vvooodnarka - 18.01.2008 ob 11:42
      vvooodnarka

      Vlatka,

      Kar se tiče vrta in resničnosti metraže lastnika dobiš točne podatke na Geodetski upravi (se, da preveriti točnost podatkov stranke v tvojem primeru), kjer je vse lepo narisano in napisano čigavo je in koliko kdo ima.

      Jaz štekam; “na kateri strani ima mačkon več dlake.”

    • vvooodnarka - 18.01.2008 ob 11:55
      vvooodnarka

      Kamper :D,

      Vem, da nisi želel spraviti ljudi v slabo voljo. Je pa to tema, ki marsikoga spravi v slabše razpoloženje. Name vpliva tako, so pa izjeme, ki se jim ni potrebno beliti glave. Ti se kar spucaj, podpiram tako pucanje in se muz veseljem pridružujem :D

      Vse dobro ti želim :D od vvooodnarke !

    • dondola - 18.01.2008 ob 14:44

      kamper

      Si pa zadel v polno. Tukaj lahko komentiramo še dolgo, ker se vsak dan nekaj dogaja z statistikami. A, da ne pozabim, kako kaj statistika v tvojem žepu? ali kaj rabiš?

    • kamper - 18.01.2008 ob 17:17
      kamper

      sandi:

      mogoče pa bodo zasledovali mene ker drezam kamor po njihovo nebi smel :lol:

    • kamper - 18.01.2008 ob 17:21
      kamper

      vlatka:

      štekam :lol: če reče Bajuk da je inflacija 0,00 % je toliko in bog :smile:

    • kamper - 18.01.2008 ob 17:22
      kamper

      wooodnarka:

      no vidiš se že smejemo :lol:

    • kamper - 18.01.2008 ob 17:25
      kamper

      dondola:

      moja statistika je nič odstotkov do položnic,potem pa grem v minus :lol: pa kaj me briga :lol:

    • vlatka - 18.01.2008 ob 22:34
      vlatka

      vodnarka,

      jaz pa naj grem kot popisovlka na geodetsko? To lahko naredi sam SURS. ;)

    • vlatka - 18.01.2008 ob 22:35
      vlatka

      kamper

      ja, in Bog ;)

    • kamper - 19.01.2008 ob 00:31
      kamper

      vlatka:

      Amen :smile:

    • vvooodnarka - 19.01.2008 ob 10:56
      vvooodnarka

      Kamper,

      Ob statističnih podatkih, podražitvah, popustih, inflaciji se mi še vedno ne uspe smejati, bi prej jokala. Ampak tudi ne, v pesmi, ki sem jo napisala (na ediju) sem skrila odgovor.

      Želim ti lep vikend :D :D :D od vvooodnarke !

    • kamper - 19.01.2008 ob 11:09
      kamper

      wooodnarka:

      včasih se moramo nasmejati tudi neprijetnim stvarem,tako je lažje preživeti :smile:

    • vvooodnarka - 19.01.2008 ob 11:18
      vvooodnarka

      Vlatka,

      SURS si lahko preveri resničnost vpisanih podatkov na Geodetski upravi, kar pa se vse nahaja napisano in narisano v računalniku.

      Če greš h kateremu koli geodetu za meritev in postavljanje mej boš videla, da imajo vsi dostop do glavne baze. Kar sem se prepričala v lanskem letu tudi na spomeniškem v Kranju in v Ljubljani. Kar pa še ni vse tudi na ARSKTRP (agencija republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja) v Ljubljani, kamor sem hodila urejat, ker smo v kmetijskih programih. Ravno te parcelne podatke si lahko ogledujejo tudi kmetijski svetovalci v svoji pisarni. Vsaka ustanovoa ima svoj biznis, ki delajo na bazi podatkov o državljanu.

      Lepo te pozdravljam in lep vikend :D

    • fittipaldi - 19.01.2008 ob 13:02
      fittipaldi

      Klasičen primer zavajajoče statistike:

      V Italiji je po uvedbi kadilskega zakona obisk v lokalih narastel.

      V to statistiko seveda niso všteti lokali, ki so na ta račun propadli. :lol:

    • kamper - 19.01.2008 ob 13:55
      kamper

      fittipaldi:

      ta je bila pa dobra :lol:

    Na vrh

    Komentiraj

    Please visit WP-Admin > Options > SPA and enter the key. Don't have a key? Signup here